سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ کس به لاغ نپرداخت جز که اندکى از خرد خود بپرداخت . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 98 آذر 14 , ساعت 12:44 عصر

اجاره خودرو لوکس

در شهرهای بزرگ هر روزه جابجایی های زیادی انجام می شود. هر روز شاهد بیشتر شدن جمعیت ماشین ها در سطح شهر هستیم. در بین این همه خودرو سهم شما کدام است؟ در دنیای امروز داشتن یک ماشین خوب می تواند نوع نگاه مردم را هم نسبت به شما تغییر دهد. با توجه به روند رو به جلوی استفاده از خدمات لوکس و تشریفاتی ، کسانی که قصد استفاده از این خدمات را دارند یا باید خودروهای لوکس تهیه کنند و یا باید نسبت به اجاره خودرو لوکس اقدام نمایند.

اجاره خودرو در اصل کسب و کاری است که در آن موسسه یا شرکت اجاره اتومبیل، وسیله نقلیه را متناسب با نیاز مشتری برای مدت معینی به او اجاره می دهد. قرارداد اجاره ماشین می تواند ساعتی، روزانه، هفتگی، ماهانه و یا سالانه متناسب با نیاز مشتری، بین شرکت اجاره خودرو و مشتری منعقد گردد. معمولا قرارداد های اجاره به صورت اجاره ماشین بدون راننده یا اجاره خودرو با راننده منعقد می گردد، که شرایط اجاره هر کدام متفاوت می باشد. شرکت کرایه اتومبیل معمولا می بایست ناوگان وسیعی از ماشین های ارزان قیمت، ماشین های میان رده و ماشین های لوکس را در اختیار داشته باشد تا بتواند پاسخگوی نیاز کلیه مشتریان خود باشد. همچنین موسسه اجاره خودرو در کنار ارائه ماشین اجاره ای ، خدماتی مانند بیمه ، سیستم موقعیت یابی جهانی  (GPS) ،سیستم های سرگرمی و … را ارائه می دهد.

آیا می دانید اجاره خودرو لوکس در ایران نسبتا ارزان است و برای یک سفر چند روزه ارزش اجاره را دارد؟! 

 

انواع مرسدس بنز، انواع پورشه روزانه با 1 میلیون تومان قابل اجاره است.

 

انواع خودرو هیوندای و انواع خودرو کیا با روزی 300 هزار تومان قابل اجاره است.

 

البته اجاره خودرو پراید یا اجاره خودرو 206 با کمترین تعرفه ها (100 تا 150 هزار تومان) به صورت روزانه قابل اجاره است.

خوشبختانه در کشور خودمان هم این بیزینس در سالهای اخیر راه افتاده و امکان سوار شدن خودروهای گران و لوکس را برای همه اقشار جامعه فراهم کرده است.

 

امکان اجاره ماشین لوکس ارزان بویژه در شهرهای توریستی کشور مانند کیش بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است.

 

اولین دسته ای از افراد که به اجاره خودرو به ویژه خودروهای لوکس علاقه مند هستند، عروس و دامادها هستند که برای مراسم عروسی و ماشین عروس ترجیح می دهند اجاره خودرو بدون راننده را انجام دهند.

 

اجاره خودرو لوکس

البته همه این عروس و دامادها هم توان مالی کرایه خودروهای لوکس را ندارد. بسیاری از این افراد به اجاره خودرو های داخلی که ارزان تر هستند روی می آورند.

 

البته این کار بسیار عاقلانه ای هم هست. زیرا باید هر فردی برای مراسم عروسی خود خودرویی کرایه کند که توان پرداخت هزینه اجاره اش را داشته باشد و برای پرداخت آن زیر بار قرض نرود.

 

دومین دسته افرادی هستند که در سفر به شهرهای مختلف به ویژه شهرهای توریستی مانند کیش به اجاره خودرو بدون راننده می پردازند.

 

اجاره بهترین ماشین های لوکس در بازار ایران

معمولا این افراد سعی می کنند تجربه ای خاطره انگیز برای خود رقم بزنند و خودرویی لوکس که آرزوی سوار شدن آن را دارند را اجاره می نمایند.

 

البته افرادی در شهر خود نیز ترجیح می دهند به علت مشکلاتی مانند نبود جای پارک و ترافیک شدید، ماشین نخرند و با وسایل نقلیه عمومی تردد کنند.

 

این افراد معمولا در روزهای خاصی که کار زیادی با خودرو دارند و باید به نقاط مختلف شهر سر بزنند ترجیح می دهند با اجاره خودرو، نیاز خود را رفع نمایند.

ین که شما بتوانید در یک زمان خاص در سال خدمات لوکس را جهت تشریفات و بیزنس خود تهیه کنید و از بالاترین سطح کیفی تشریفات تجاری و اداری بهره مند شوید، یک ایده آل به تمام معنی است. امروزه با ارائه خدمات اجاره ماشین های لوکس و نیمه لوکس کلیه نیاز ها به این خدمات، مرتفع شده است.

خدمات اجاره ماشین های لوکس و نیمه لوکس به صورت با راننده و بدون راننده ارائه می شود. در خصوص ترانسفرهای تشریفاتی و فرودگاهی اکثرا اجاره خودروها با راننده انجام می شود.

اجاره ماشین لوکس قدیمی

البته برخی نیز هستند که به کرایه خودرو با راننده می پردازند.

 

برخی عروس دامادها هستند که ترجیح می دهند این گونه خودرو برای مراسم عروسیشان اجاره نمایند.

 

شرکت ها نیز معمولا به ویژه زمانی که مهمان ویژه ای دارند برای تردد وی به اجاره خودرو با راننده اقدام می کنند.

 

شرکت های خارجی مستقر در کشور نیز معمولا از این روش اجاره خودرو بسیار استفاده می کنند.

 

اجاره خودرو لوکس ارزان در تهران

افراد متمکنی هم هستند که به علل مختلف نظیر کهولت سن ترجیح می دهند رانندگی نکنند.

 

و از اجاره خودرو با راننده برای ترددهای خود استفاده می کنند.

 

معمولا برای پیشگیری از سوء استفاده های احتمالی از خودروی اجاره شده، قرارداد محکمی برای اجاره خودرو منعقد شده و مدارک معتبری نیز دریافت می شود.

 

همان طور که عرض شد در کشور ایران صنعت اجاره خودرو به سرعت در حال رشد است

شرایط و مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو بدون رانندهاتباع ایرانی

 

1.    یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو

 

2.    کارت شناسایی معتبر

 

3.    گواهینامه «فقط و فقط» یکی از موارد ذیل:

 

- هفت تا ده درصد ارزش خودرو به عنوان ودیعه (برای خودروهای ایرانی پانزده درصد ارزش خودرو)

 

- سند ملکی به نام متقاضی

 

- توقف خودروی شخصی متقاضی در پارکینگ عمومی و تحویل سند آن به شرکت

 

شرایط و مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو بدون راننده برای اتباع خارجی

 

1.    کارت شناسایی معتبر

 

2.    ویزا و پاسپورت متقاضی

 

3.    تصویر بلیط رفت و برگشت متقاضی

 

4.    گواهینامه هفت تا ده درصد ارزش خودرو به عنوان ودیعه (به ریال و یا سایر ارزهای خارجی) (برای خودروهای ایرانی پانزده درصد ارزش خودرو)

حال اگر قصد اجاره خودرو و استفاده از خدمات اجاره اتومبیل را دارید می توانید به راحتی در گوگل سرچ کنید ، تلفن را برداشته و به شرکت های ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو تماس بگیرید و این شرکت ها با توجه به شرایط متنوع نیاز شمارا بر طرف خواهند کرد.

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ