سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، پایبندی به برادریِ دیرین را دوست می دارد . پس بر آن، مداومت کنید . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 98 بهمن 9 , ساعت 11:33 صبح

نوع دیگر از اجاره خودرو ،اجاره خودرو بدون راننده میباشد که شرکت های اجاره خودرو با توجه به نیاز مشتریان خود برای در اختیار گرفتن خودرو به صورت شبانه روزی این امکانات را جهت رفاه مشتریان خود راه اندازی کردن امروزه اجاره خودرو در تهران و سراسر ایران نسبت به سالیان گذشته با توجه به بالا رفتن سرم سام آور قیمت خودرو بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

 

اجاره خودرو بدون راننده میتواند برای شرایط خاص که نیاز به یک خودرو لوکس دارید بسیار به کمک شما بیاید شرایطی مانند : خودرو شخصی شما فرسوده شده و یک قرار کاری مهم دارید و میخواهید در قرار خود خاص جلوه کنید اجاره خودرو میتواند مشکل شما را بر طرف نماید یا اگر مهمان خارجی دارید اجاره خودرو تشریفاتی بهترین گزینه برای استقبال از اوست و اگر شب عروسی شماست اجاره ماشین عروس لوکس میتواند جلوه بسیار زیباتری به مراسم عروسیتان بدهد. یا اگر به همراه خانواده قصد سفر دارید و خودرو شخصی شما مشکلی برایش به وجود آمده و نمیخواهید فرصت بدست آمده برای رفتن به مسافرت با خانواده را از دست بدهید اجاره خودرو بسیار به کمک شما می آید.

 

 نکته مهمی که هنگام اجاره خودرو بدون راننده باید به خاط داشته باشید این است که ، هزینه کرایه خودرو، مهم ترین نکته می باشد. خودرو های که تحت مالکیت رسمی شرکت اجاره خودرو بوده و اجاره خودرو بدون واسطه صورت می گیرد. عدم وجود واسطه سبب ارائه ارزان ترین قیمت کرایه ماشین می گردد؛ همچنین نبود واسطه باعث می شود تا بدون محدودیت زمانی، خودرو مورد نظرتان را از یک تا هر تعداد روز که می خواهید کرایه نمایید.

 نحوه اجاره خودرو در شرکت های اجاره خودرو چگونه است؟

 ابتدا میبایست خودرو اجاره ای مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

تعداد روز مورد نیاز برای اجاره خودرو را تعیین کنید.

تاریخ و روز مورد نظر برای دریافت خودرو اجاره شده را تعیین کنید.

 سپس نوع تحویل خودرو کرایه شده را (تحویل خودرو اجاره شده در شهر و محل مورد نظر شما ، فرودگاه و … و یا محل دفتر شرکت) را تعیین نمایید.

با راننده بودنخودر اجاره ای و یا بدون راننده بودن اتوموبیل کرایه شده را تعیین کنید.

 

مدارک مورد نیاز شرکتهای اجاره خودرو برای تحویل خودرو بدون راننده معمولا شرکتها جهت رفاه مشتریان خود شرایط ومدارک متنوعی را در نظر مگیرند در ذیل به مهمترین این مدارک اشاره میکنیم:

کارت شناسایی معتبر(کارت ملی برای اتباع ایرانی ،پاسپورت یا گذر نامه برای اتباع خارجی)

گواهینامه

یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو

“فقط و فقط” یکی از موارد ذیل:

هفت تا ده درصد ارزش خودرو به عنوان ودیعه (برای خودرو های ایرانی پانزده درصد ارزش خودرو)

سند ملکی به نام متقاضی

توقف خودروی شخصی متقاضی در پارکینگ عمومی و تحویل سند آن به شرکت اجاره خودرو

  توجه داشته باشید به هنگام اجاره خودرو باید حتما از شرایط ومدارک مورد نظر ولازم برای شرکتی که قصد دارید از آن خودرو اجاره کنید را مطالعه کنید تا بتوانید با خیال راحت و آسوده خودرو اجاره کنید و از کرایه خودرو لذت ببرید. امیدواریم که توانسته باشیم شما را در زمینه اجاره خودرو بدون راننده یاری کرده باشیم.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ