سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در وصف جمع فرومایگان فرمود : ] آنانند که چون فراهم آیند پیروز گردند ، و چون پراکنده گردند شناخته نشوند [ و گفته‏اند امام فرمود : ] آنانند که چون فراهم آیند زیان رسانند و چون پراکنده شوند سود دهند . [ گفتند زیان فراهم آمد نشان را دانستیم سود پراکنده شدنشان چیست ؟ » فرمود : ] خداوندان پیشه‏ها به سر پیشه‏هاى خود بازگردند و مردم از آنان سود برند : چون بنّا که بر سر ساختن بناى خود رود و بافنده که به کارگاهش و نانوا که به نانوا خانه بازگردد . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 97 آبان 27 , ساعت 11:4 عصر

 

 

اجاره خودرو بدون چک

اجاره خودرو بدون چک در مجموعه اجاره خودرو رنتک از جمله راه های مناسب برای به دست آوردن فرصتی مناسب در قالب اجاره خودرو می باشد. به جرات می توان گفت که اصلی ترین مزیت های اجاره ماشین این است که، هر مدل خودرویی که دوست داشته باشید را به راحتی می توانید اجاره کنید و از تنوع بسیار بالای ماشین ها استفاده نموده و به طور قطع هیچ گونه دغدغه ای بابت مستهلک شدن ماشین و خرابی قطعات آن نخواهید داشت، حتی اگر مسافت بسیار طولانی را با آن طی کنید، نگرانی بابت اینکه خودرو ارزش خود را از دست بدهد را تجربه نخواهید کرد.

زیرا که زمانی که یک خودرو صفر کیلومتر یک مسیر طولانی را طی نماید، خود به خود 25% از ارزش قیمت آن پائین می آید. یک قانون هم وجود دارد و این است که هر وقت مدت زمان کرایه ماشین تمام شد، دیگر شما تعهدات مالی نسبت به آن نخواهید داشت. به طور کلی همه افراد این وسایل نقلیه را برای مدت زمان کوتاه و عمدتا چند روزه می خواهند.

این مجموعه با توجه به پیشینه‌ی موفق همکاری با ارگان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی، فرودگاه‌ها، حمل و نقل و مسافربری و محوریت مشتری‌مداری که دارد، در این سال‌ها توانسته با جذب راننده‌ها و پرسنل مجرب، کاردان و وظیفه‌شناس به خوبی در تامین نیازهای مشتریان داخلی و خارجی خود سربلند باشد.

لازم است بدانید که تمامی راننده‌ها در این مجموعه کاملا با وظایف خود آشنا هستند و از فیلترهای گزینشی سختی عبور کرده‌اند تا در این سیستم یکپارچه، توفیق خدمتگزاری به مشتریان عزیز را داشته باشند. از این رو به جرات می‌توان گفت افرادی کارشناس در زمینه‌ی ایران‌شناسی، مسلط به زبان‌های خارجی، مسیریابی حرفه‌ای با توجه به ترافیک‌های درون شهری و توانایی یافتن کوتاه‌ترین مسیر تا مقصد مورد نظر، با ما همکاری دارند.

اجاره ماشین عروس به دو صورت انجام می‌شود: اجاره خودرو با راننده و اجاره خودرو بدون راننده. اجاره خودرو عروس با راننده می‌تواند شما را از هرگونه مسئولیت و نگرانی در مورد خرابی و تصادف در امان بدارد و راننده‌ها با توجه به تجربیاتی که در تشخیص خیابان‌ها و بزرگراه‌های بدون ترافیک و نزدیک‌ترین مسیرها به مقصد دارند، می‌توانند شما را راس ساعت مقرر به محل برگزاری جشن عروسی برسانند.

زمستان فصل زیبایی های خداوند است. با شروع فصل زمستان بسیاری از المان های زندگی همه ما از نحوه لباس پوشیدن و غذا خوردن تا شرایط کاری و رفت و آمد به محل کار ، به فراخور تغییر در شرایط ، تغییر می کند و به تبع با تغییر فصل ، ما نیز می بایست تغییر کنیم. اجاره خودرو در زمستان یکی از چالش هایی که در فصل زمستان هر کدام از ما با آن رو به رو خواهیم شد اجاره خودرو در زمستان ، تغییر در نحوه عبور و مرور است چرا که میدانیم با بارش برف جاده ها و راه ها و به طور کلی زمین دچار پدیده لغزندگی می شود

عملکرد خودرو ها در زمستان به هر حال ضعیف می شود !

بله این مورد از مهم ترین مواردیست که هر کدام از ما با آن به کرات مواجه شده ایم . در فصل زمستان سیستم انتقال قدرت ماشین تغییر نمیکند . تغییر در نوع به کار گیری این سیستم اتفاق می افتد . در نظر بگیرید شما فوتبالیستی ماهر باشید که بتوانید در شرایط استاندارد بسیار خوب توپ بزنید و فوق العاده تکنیکی عمل کنید اما اگر روزی از زمین چمن شما را به زمینی که پوششی خاکی دارد هم می توانید به خوبی شرایط قبلی عمل کنید و واکنش نشان دهید.مسلما خیر ! شما زمانی می توانید بهترین عملکرد را در شرایط خاص داشته باشید که قبلا در آن شرایط بوده باشید.خودرو نیز در شرایط زمستانی اینچنین عمل خواهد کرد. با بارش برف و باران ، عملکرد تایر های خودرو حدودا تا 30 درصد شرایط استاندارد کاهش میابد.حال با کاهش عملکرد تایر ها ، سیستم فرمان پذیری نیز به تبع کاهش پیدا می کند و در نهایت تعادل کل خودرو به خطر می افتد و کنترل بر روی خودرو کمی مشکل می شود.

مشکلات خودرو در فصل زمستان

همانطور که می دانید ، بسیاری از ما هر روزه از اتومبیل های ایرانیمان برای رسیدن به مقاصد و یا کار هایمان استفاده می کنیم.اتومبیل های ایرانی به دلیل کیفیت پایین خود ، حتی در برخی از موارد جوابگوی شرایط استاندارد جاده ای هم نمی باشند چه برسد به شرایط ناهموار برف و بارش و پیچ های جاده ای ! چه بسیار تصادفات و سوانح دلخراشی که با این خودرو ها و به دلیل عملکرد ضعیف سیستم ترمز و یا لغزش های نا متعارف ، پیش آمده است. اما سوالی که در این بین پیش می آید آنست که اگر قصد مسافرت به مقصدی مشخص را داشتیم اما با علم بر عملکرد خودرو خود ، دانستیم که نباید به آن اعتماد کرد ، چکار باید انجام دهیم و بهترین راه کدام است؟

اجاره ماشین و تاریخچه آن در جهان 

شاید برای شما هم سوال بوده که اولین بار چه کسی اقدام به اجاره ماشین و یا خودرو نموده است؛ پس جالب است بدانید که نخستین بار در کشور آمریکا در سال 1915 فردی به نام جوساندرس خودرو خود را که آن زمان فورد بوده به یک شخص بازرگان اجاره داده و چند سنت بابت کرایه دادن فورد خود از این شخص دریافت می کند. و این به عنوان جرقه ای در ذهن وی وارد شده و با خرید چند ماشین دیگر، یک مرکز اجاره خودرو در آمریکا راه اندازی نموده و کسب درآمد می کند. بعدها جوساندرس اقدام به راه اندازی 21 شعبه اجاره ماشین می کند و توانایی خرید خودروهای لوکس زمان خود می کند و صنعت نوین اجاره خودرو را بنیان می کند و رشد این صنعت جهانی می شود. در ایران نیز مراکز بسیار زیادی هستند که در زمینه کرایه وسایل نقلیه فعالیت دارند.

•        اجاره ماشین

•        اجاره ماشین عروس

•        اجاره پورشه

•        اجاره بنز

•        اجاره مازراتی

•        اجاره پرادو

•        اجاره ب ام و

اجاره خودرو بدون چک

اجاره خودرو بدون چک از جمله راه های اصلی برای متقاضیان اجاره خودرو محسوب می گردد. برخی از مهم ترین مزیت های اجاره خودرو بدون چک را می توان عدم ایجاد محدودیت اجاره خودرو برای افراد فاقد دسته چک، برای متقاضیان اجاره خودرو در مسافت های طولانی و ... که هر یک بر این اساس قادر خواهند بود، نسبت به اجاره خودرو اقدام نمایند.

 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ