سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سلیمان میان پادشاهی و مال و دانش مخیّر شد، پس دانش را برگزید و با این انتخابش ، دانش و مال و پادشاهی به او بخشیده شد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 97 آذر 25 , ساعت 5:30 عصر

 

اجاره ماشین لوکس

 

 

در شرایط اقتصادی حال حاضر با وجود بالا رفتن هر روزه ی دلار و مبالغ هنگفت هزینه ی گمرک در کشور قیمت خودروهای خارجی مانند ، بی ام و، بنز، پورشه،هیوندا ،تویوتا و ... 40 تا 80 درصد افزایش شدیدی داشته است، به همین دلیل توانایی خرید خودروهای خارجی و لوکس برای بسیاری از افراد جامعه مقرون به صرفه نمی باشد و ترجیح می دهند پول خودرو را در صنایع سرمایه گذاری کنند !همچنین قطعات ماشین های خارجی هر روز گران تر می شود و افراد مایل نیستند با خرید این خودرو ها هزینه ی بالای قطعات و تعمیرات را متحمل بشوند.

اجاره ی خودرو ی لوکس در کشور ما ایران هنوز به اندازه ی سایر کتگوری های اجاره ی خودرو جا نیفتاده است.با اینکه سال هاست این بخش از صنعت کرایه ماشین در کشور هایی مثل آمریکا و آلمان رواج بسیاری دارد. در کشور های صنعتی و پیشرفته

اکثر مردم برای کارهای روزمره ی خود از ماشین های معمولی استفاده می کنند اما در شرایط و مکان های مورد نیاز خودرو های لوکس را اجاره می کنند .

همیشه برای برگذاری مراسمات مهم به خودرو های لوکس نیازمند هستیم.هنگامی که مراسم عروسی یا مهمانی باشکوهی برگزار  می شود مطمعنا شما به عنوان یک میهمان سرشناس در آن مراسم ترجیح می دهید با یک ماشین فوق العاده لاکچری و مدل بالا و تمیز وارد مراسم شوید و چشم ها را به ورود و خروج خودتان خیره کنید. حتی در مراسم عزا نیز می توانید با یک بنز مشکی اس 500 ذهن افراد را تا چند ثانیه از مراسم منحرف کنید! یا وقتی  که قرار مهم کاری در پیش رو دارید. در این شرایط مطمعنا لازم است که شرکا یا مشتریان شما تحت تاثیر قدرت سیاسی ومالی  شما قرار بگیرند تا بتوانید قرار داد هایتان را با شرایطی که منفعت بیشتری برایتان دارد منعقد کنید.

شاید می خواهید دوستانتان را در یک مسافرت تحت تاثیر قرار دهید پس به این منظور می توانید از موسسه های اجاره خودروی لوکس تا هر زمانی که میخواهید ماشین لوکس مورد سلیقه ی خود را اجاره کنید. با انتخاب ماشین های این بخش از موسسه ((رنتک)) هیجان و سفری را تجربه خواهید کرد که تا مدت ها در خاطرتان می ماند.قطعا وقتی با هواپیما به سفر رفته اید برای شرکت در یک مراسم ویژه و می خواهید با ماشین لوکس وارد بشوید با تماس با ما می توانید خودروی مورد نظرتان را در فرودگاه یا هر محل دیگری بدون راننده یا با راننده تحویل بگیرید.

حذف واسطه گری توسط

امروزه در ایران اکثر موسسه های اجاره ی خودرو لوکس به دلیل بالا بودن قیمت خودرو ها و سودجویی بدون احساس مسئولیت واسطه گر هستند.به این معناست که ماشین های افراد حقیقی را در اختیار گرفته و به مشتری ها عرضه می کنند. این روش معایب زیاد و دردسر سازی دارد.باعث می شود که هزینه های اضافه ای پرداخت کنید چون شرکت ها موظفند تا مبلغی به شخص صاحب خودرو بدهند.در صورت بروز حادثه و ورود خسارت به خودرو مشکلات زیادی با مالک و شرکت پیش می آید .مثل هزینه پرداخت خسارت و بیمه.نکته ی مهمی که وجود دارد این است که خودرو هایی که با واسطه گری اجاره داده می شوند به دلیل مورد استفاده قرار گرفتن توسط شخص مالک اغلب ایراد های فنی یا نقص های ظاهری دارند!

 

اما موسسه های اجاره خودرو با سابقه و مطمعن در این صنعت تماما خودرو هایی را در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می دهند که مالک حقیقی آن ها خود شرکت است و در زمان تحویل وسیله ی نقلیه سند آن به رویت مشتری خواهد رسید.

 

پس در هنگام اجاره خودرو به این مسئله دقت داشته باشید که خودرو ها تحت مالکیت .خود موسسه اجاره خودرو مورد نظر باشد مخصوصن در مورد اجاره خودرو لوکس بیشتر دقت کنید.زیرا در صورت بروز حادثه به علت قیمت بالا مشکلات بیشتری گریبان گیر شما خواهند شد.

 

 

 

در مورد اجاره ی خودرو های لوکس پس دادن ودیعه و اسناد مشتری به دلیل بالا بودن قیمت خودرو مسئله ی خیلی مهمی است.

مسئله ی مهم در مقوله ی اجاره خودرو اعتمادی است که بین مشتری و مجموعه شکل می گیرد.در اکثر مواقع دیده شده که موسسه های کرایه ماشین در صورت بروز حادثه و ایجاد خسارت ودیعه ی مستاجر را باز پس نداده و سعی در تصاحب آن در قبال خسارت وارده به وسیله ی نقلیه را دارند.این شکل از برخورد با مشتری کاملا غیر حرفه ای و حتی دور از انسانیت و اخلاق است. شرکت های حرفه ای به شما با بستن قرارداد این اطمینان را می دهد که در صورت پیش آمد حوادث و ورود خسارت ودیعه و اسناد شما را خطری تهدید نمی کند و بعد از انجام مراحل اداری و فنی مدارک و اسناد شما صد در صد برگردانده خواهد شد.حتی مجموعه ی ما در بخش خودرو های لوکس قسمت قابل توجهی از خسارت را پرداخت می کند .از آنجایی خودروهای لوکس خسارت سنگینی دارند این امر برای جلب رضایت مشتری می باشد.

 

شما می توانید از طریق شرکت های اجاره خودرو جدیدترین خودروها را از برند های پورشه،بنز،هیوندا،بی ام دبلیو،کیا و تویوتا را در 24 ساعت شبانه روز اجاره کنید.به منظور بستن  قرارداد و تحویل گرفتن خودروی اجاره شده می توانید به صورت حضوری به دفاتر شرکت ها مراجعه کنید و یا به آدرسی که مشخص می کنید خودرو برای شما ارسال می شود!

 

 


یکشنبه 97 آذر 25 , ساعت 3:59 صبح

                            نمونه قرارداداجاره خودرو

موجر :

آقای / خانم ………………………………. فرزند …………………………. به شماره شناسنامه …………. صادره از شهر ………………… به تاریخ متولد ………………. به شماره ی ملی ………………………… ساکن ………………………………………………………………………………………  شغل   …………………….

مستأجر :

آقای / خانم ………………. فرزند ……………… بشماره ی شناسنامه …………………… صادره از  شهر …………………………… متولد ……………………….. به شماره ملی ………………………. ساکن ………… ………………………………………………….. شغل ………..

مورد اجاره :

تمام ششدانگ یک دستگاه اتومبیل سواری / غیر سواری / ماشین آلات کشاورزی و راهسازی از نوع ……………………  مدل …………….. با سیستم …………….. به شماره ی شناسه خودرو ………………… دارای موتور ………………. به شماره شاسی ……… و به رنگ ………………. و به شماره نیروی انتظامی ……………….. ملکی موجر طبق سند ……………………. و با جمیع متعلقات و لواحق و توابع و نمائات و لوازم آن و کارت شناسائی و کارت سوخت و بیمه نامه که صحیح و سالم به تصرف و قبض مستأجر جهت ………………… داده شد و وی اقرار به تصرف و قبض نموده است.

مدت اجاره نامه:

به مدت ………………………. از ابتداء از تاریخ تنظیم این سند .

مال الاجاره ی پرداختی :

مبلغ …………………………….. ریال برای تمامی مدت بالا از قرار روزانه / هفتگی / ماهانه …………………………..ریال که مستأجر موظف است به موجر پرداخت نماید و رسید دریافت نماید در غیر این صورت ظرف ده روز پس از تاریخ سر رسید موجر حق فسخ مورد اجاره را خواهد داشت .

شروط :

1- مستأجر حق واگذاری مورداجاره را به غیر به هیچ وجه نداشته است و ندارد .

2- تعمیرات کلی و جزئی وسیله مورد اجاره بعهده مستأجر است .

3- تهیه سوخت و همچنین عوارض سالیانه شهرداری و همچنین مالیات مشاغلی مورد اجاره (بداهتاً با توجه به نوع خودرو ) و پرداخت مخارج و هزینه های مربوطه در این باره در زمان و مدت اجاره به عهده مستأجر است .

4- موجر وسیله نقلیه حق دارد در صورت صلاح دید هفته‌ای یکبار از مورد اجاره بازدید نماید و آن را چک بازرسی کند .

5- پرداخت کلیه جرائم و خلافی های وسیله در زمان و مدت اجاره به عهده مستأجر می‌باشد .

6- تمدید بیمه نامه خودرو و انعقاد هر گونه قرارداد در خصوص بیمه خودرو به عهده مستأجر می‌باشد و در این خصوص ضمن العقد موضوع سند، نامبرده وکیل موجر جهت اخذ کلیه خسارات و غرامات‌های بیمه‌ای نقداً یا بصورت دریافت چک از شرکت‌های بیمه و تنظیم و امضاء هر نوع سند در دفاتر اسناد رسمی است .

7- پس از انقضاء مدت اجاره وسیله نقلیه، مستأجر موظف می‌‎باشد خودرو را صحیح و سالم همراه با اخذ مفاصا حساب جرائم و خلافی ، شهرداری و مالیات مشاغلی « بداهتاً با توجه به نوع خودرو » به موجر تحویل دهد .

8- پس از انقضا مدت اجاره  وسیله نقلیه چنانچه مستأجر مورد اجاره را به موجر تحویل ننماید ، بایستی مبلغ ………………………… ریال بعنوان اجرت المثل به صورت روزانه به موجر پرداخت نماید.

9- مستأجر به طور دقیق و کامل می داند که ید او نسبت به مورد اجاره امانی می‌باشد و مورد اجاره امانتاً در مدت اجاره تحویل وی شده است تا استیفاء منفعت نماید لذا نامبرده مسئول حفظ و نگهداری آن می‌باشد و خواهد بود و مسئولیت از بین رفتن احتمالی آن به طور جزئی یا کلی به عهده وی بوده و می‌باشد .

بتاریخ … / … / …….. هجری شمسی .



لیست کل یادداشت های این وبلاگ