سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با خرد است که آدمیان به ستیغ دانش می رسند . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 99 اردیبهشت 22 , ساعت 11:41 صبح

اجاره خودرو، کرایه خودرو و یا اجاره ماشین بدون راننده، شرکتی میباشد که اجاره خودرو برای مدت کوتاه و یا بلند را بر عهده می‌گیرد و با داشتن تعدادی خودرو با مقاصد مشخص همچون ترانسفر فرودگاهی، ترانسفر هتل، امور اجلاسی، تشریفات و مراسم خاص همانند عروسی فعالیت مینمایند

 

 

 

 

شیراز یکی از شهرهای بزرگ ایران و مرکز استان فارس است. مساحت شیراز 1268 کیلومتر مربع است و در جنوب غربی ایران قرار دارد. ارتفاع آن از سطح دریا بین 1480 تا 1670 متر است.یک شعر معروف است که می گوید که شیراز و می‌ گن نازِ واسی آُفتو جِنگِش! شیراز، شهری زیبا و تاریخی و حتی افسانه ای در ایران و یکی از معروف ترین مناطق کشور است که از دیرباز تا کنون مهد فرهنگ و زیبایی بوده است. 

 

 

خدمات اجاره ماشین در تهران و شهرستان‌ها به سه دسته تقسیم می‌گردد:

 

 اجاره خودرو بدون راننده

 

اجاره خودرو با راننده

 

اجاره ماشین عروس

 

اجاره ون

 

اجاره خودرو بدون راننده

 

 

این نوع خدمات بیشتر برای سفرهای خانوادگی و کاری مورداستفاده قرار می‌گیرد. اغلب شرکت‌های کرایه خودرو ماشین‌های بدون راننده را کمتر از 2 روز اجاره نمی‌دهند. ماشین‌های موجود در اجاره خودرو بدون راننده در تهران شامل ماشین‌های ایرانی پژو 206، پرشیا، سمند و شامل خودروهای خارجی مانند بنز، سانتافه ، بی ام و هستند.

 

 

 

شیراز همیشه در طول تاریخ خود مرکز استان فارس نبوده ‌است. جان لیمبرت، که یک ایران شناس و مدرس سابق دانشگاه شیراز بوده درباره ی شهر شیراز می گوید که: کتیبه ‌ای ایلامی در تخت جمشید موجود است که حاوی نام قلعه ‌ای بنام تیرازیس یا شیرازیس(بالاتر اشاره کردیم) است. بر اساس یافته های او و همچنین با توجه با اشارات موجود در منابع اسلامی و سایر اسناد و شواهد باستان ‌شناسی با توجه به مهرهایی مربوط به اواخر ساسانی و اوایل اسلام است، نام شیراز در این لوح ها یافت شده است.

 

 

اجاره خودرو برای چه افرادی مناسب است؟

 

اجاره ماشین گزینه مناسب برای هرکسی است که برای تعطیلات ، یک رویداد خاص ، مسافرت تجاری یا در دوره ای که به وسیله نقلیه موقت نیاز دارید. اگرچه ممکن است روند اجاره خودرو از یک مکان یا شرکت به مکان دیگر متفاوت باشد ، چند قانون استاندارد اعمال می شود.

 

روند فعالیت شرکت چگونه است؟

 

اجاره ماشین معمولاً به آسانی با تماس با یک شرکت اجاره خودرو و پاسخ دادن به چند سوال در مورد نیازها و بودجه شما انجام می شود. اولین گامی که شرکت در نظر دارد ، در صورت نیاز به ماشین مدت زمان استفاده از ماشین چقدر است؟ سپس تحقیق خواهد کرد آنچه در آن دوره زمانی موجود استرا به شما یشنهاد دهد. با توجه به بودجه خود ، می توانید ماشین مورد نظر خود را انتخاب کنید. شرکت اجاره خودرو پیشینه ای سریع از سابقه رانندگی شما و نوع بیمه ای که در اختیار شما قرار می دهد ، انجام می دهد.

 

وقتی می خواهید ماشین خود را انتخاب کنید ، آماده باشید تا آدرس ، گواهینامه رانندگی ، بیمه نامه ، شماره تلفن معتبر یا آدرس ایمیل و کارت اعتباری خود را نشان دهید. بیشتر آژانس های اجاره ای پول را به عنوان نوعی پرداخت نمی پذیرند زیرا آن ها از کارت اعتباری شما به عنوان ابزاری برای پرداخت برای هرگونه بدهی آسیب رساندن به وسیله نقلیه شما استفاده می کنند.

 

شیراز شهری دیدنی و تاریخی و دارای اماکن بسیار دیدنی میباشد، با اجاره خودرو میتوانید به راحتی از دیدن تمامی مناظر این شهر زیبا لذت ببرید.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ