سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مایه توانگری خردمند، حکمتش و مایه عزّت وی قناعتش باشد . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 99 فروردین 27 , ساعت 12:45 عصر

شرکتهای اجاره خودرو با داشتن امکانات و خدمات متنوعی نظیر اجاره خودرو بدون راننده ،اجاره خودرو تشریفاتی و اجاره خودرو با راننده و... نیاز به کادر مجرب جهت راننده گی برای خودرو های اجاره ای لوکس شرکت خود دارند به همین خاطر این شرکت ها معمولا از بین راننده گان باتجربه و درجه یک تصمیم به استخدام نفرات کار آزموده جهت راننده گی خودروهای شرکت میگیرند.

معمولا شرکت های اجاره خودرو شرایط خاصی را برای استخدام راننده گان در نظر میگیرند. شرایطی از قبیل آنکه راننده:آشنا به اصول و قواعد راهنمایی و رانندگی باشد،از سلامت کامل جسمانی و روانی برخوردار باشد.راننده خوب به خصوص زمانی که به یک مسافر و گردشگر خدمات ارائه می­دهد، می­داند که برای معرف و نماینده خوب و تمام عیار شدن باید اهمیت و نقش صنعت گردشگری را خوب بداند، جاذبه­ های گردشگری طبیعی، تاریخی و باستانی و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و نوع خدمات آنان را خوب بشناسد، با نقشه و نقشه خوانی آشنا باشد تا بتواند در گردشگری مسیریابی نماید.

 

خودروهای لوکس  ویژگی های منحصر به فردی دارند که آنها را از سایر نمونه های موجود در رقابت متمایز مینماید. اولین معیار در برتری یک خودرو تعداد افراد علاقمند، تعداد نقد و بررسی های نوشته شده، پوشش آن خودرو در رسانه ها، استفاده از آن در فیلم ها یا تصور و تخیل عموم افراد خواهد بود.

 

شرکتهای خودروسازی نظیر لامبورگینی، فراری و پورشه دارای مدل های متعددی میباشند و تمام مدل های آنها در زمره خودروهای فوق العاده قرار می گیرند اما فقط چندین مدل نظیر Testarossa، Countach و 911 هستند که در ذهن همه افراد باقی می مانند. 

 

Testarossa یکی از فوق العاده ترین ماشین های فراری در تمام زمان ها میباشد. این خودرو نخستیبن بار در دهه 1980 وارد بازار شد و در آن زمان یکی از بدترکیب ترین خودروها محسوب می شد اما اکنون Testarossa یکی از اولین مدلهایی است که با شنیدن نام فراری به ذهن افراد خطور می کند. امکانات این خودرو منجر به محبوبیت آن شده است.

 

شرکت های اجاره خودرو در بخش اجاره خودرو های تشریفاتی سابقه ای کوتاه دارند اما شرکت هایی معتبر میباشند که کیفیت هم دارند.به صورتی که در هر دوره خودرو های تشریفاتی اجلاس سران کشور های اسلامی و سایر مراسمات دیپلماتیک ایران با سایر کشو ها را تامین کرده اند!همپچنین به صورت دایم در حال سرویس دهی تشریفاتی به کابینه ی دولت و ریاست جمهوری نیز هستند.

 

دو نوع خدمات اجاره خودرو تشریفاتی انجام می شود.تحت عنوان های سی آی پی و وی آی پی که مورد اول مختص افراد تجاری مانند مدیران شرکت ها و سرمایه داران بورس و ... می باشد و مورد دوم سیاسی که دارای امنیت بالاتری است.

 

ماشین های تشریفاتی آپشن ها و قابلیت های بسیاری برای راحتی و تامین آرامش مسافران دارند.

 

صندلی های عقب دارای یخچال های کوچک که با انواع نوشیدنی ها و مواد خوراکی برای پذیرایی از مهمان تعبیه شده است.

 

صندلی ها دارای سیستم گرمایشی و سرمایش و ماساژور نیز می باشند. بهترین و متخصص ترین راننده های تشریفاتی که دوره های وی آی پی را گذرانده اند برای خدماتتشریفاتی در نظر گرفته ایم.

 

تمامی خودرو های تشریفاتی ضد گلوله می باشند.

 

لازم به ذکر است که می توان  اجاره خودرو تشریفاتی را برای برگزاری یک عروسی با شکوه و مجلل نیز استفاده کرد.یکی از مهمترین بخش های برگزاری یک عروسی مجلل و شیک ماشین عروس است.هنگامی که عروس و داماد وارد تالار می شوند تمام نگاه ها به آن هاست و یک بنز اس 500 تمام افراد حاضر در میهمانی را تحت تاثیر قرار می دهد.اجاره یک خودرو لوکس به همراه راننده برای شب عروسیتان میتواند شبی شگفت انگیز را برای شما رقم بزند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ