سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون پاسخها فراوان و پریشان شود، پاسخ درست پنهان ماند . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 99 فروردین 11 , ساعت 11:52 صبح

در ابتدا مقاله به معرفی شهر میپردازیم، مشهد شهری متشکل از چند قریه سناباد و نوغان و رادکان و قریه های کوچک تر می باشد. این شهر در ابتدا مشهد نام نداشت و بعد از شهادت امام رضا به مشهد شهرت یافت. شما قبل از رزرو هتل و یا تهیه ی تور مشهد حتما با ید یک وسیله نقلیه مناسب برای گشت و گذار در این شهر زیبا انتخاب نماید که اجاره خودرو بدون راننده گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. اجاره خودرو لوکس به شما و خانواده تان این امکان را میدهد که بدون دغدغه از سفر خود لذت ببرید..

 

 

 

اگر در شهر مشهد و سوار بر ماشین زمان به سالها پیش سفر کنیم به قطع به قریه ای سبز و خرم پرتاب میرسیم که درختان توت و خدنگ زیادی در آن وجود دارد و چشمانتان از رفت و آمد شتر و قاطر و اسب و گله گوسفند از تعجب برق میزند.

 

این منطقه از ایران کوهستانی و پوشش گیاهی آن نیز نه همچون مناطق شمالی انبوه و سرسبز است و نه همچون مناطق کویری خشک و بی آب و علف می باشد. درختان گردو و عناب، زعفران، زرشک ، توت و حتی پسته در برخی مناطق قابل کشت هستند.

 

زبان اغلب مردم این منطقه فارسی بوده و جمعیت اندکی به زبان کرمانجی صحبت میکنند. مشهد شهری است که به دلیل نزدیکی به مرزهای شرقی اغلب شاهد کشور گشایی ها و جنگ ها و حضور گردشگران خارجی برای تجارت بود. اقوام مختلف در این دیار کنار هم زندگی کرده اند.

 

علاوه بر آنکه مشهد به واسطه وجود حرم مطهر رضوی یکی از شهرهای مهم ایران به شمار میرود و هر ساله مسافران زیادی برای زیارت آن حضرت به این شهر سفر میکنند، آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری زیادی را نیز در خود جای داده که بازدید از آنها خالی از لطف نیست.

بعضی از ابنیه تاریخی و جاذبه های گردشگری مشهد عبارتند از مسجد گوهرشاد، مقبره نادر شاه، کوه سنگی، سقاخانه اسماعیل طلایی، مسجد بالاسر، مقبره خواجه ربیع، چهار طاقی، میل اخنگان (اخنجان)، برج کشمار، مقبره پیرپاره دوز، آرامگاه شیخ بهایی، محل دفن هارون، مدرسه پریزاد، مقبره میرزا قلی خان حصار قلعه (محمود آباد)

 

 

امروزه خدمات شرکت های اجاره خودرو بسیار متنوع میباشد و شما با کرایه خودرو از این موسسه ها میتوانید با خیال راحت به مسافرت بروید. یکی از انواع این خدمات اجاره خودرو بدون راننده میباشد که در این متن سعی برا آن میباشد که شما را با این خدمت این موسسه ها آشنا کنیم.

 

کرایه خودرو یا آژانس کرایه اتومبیل بدون راننده در اختیار گذاشتن یک ماشین برای مدت کوتاه یا بلند مدت به صورت اجاره خودرو ساعتی ، اجاره خودرو روزانه و هفتگی و ماهیانه می باشد. این است که اغلب با شعبه های محلی متعدد که اجازه می دهد تا کاربر را به بازگشت یک وسیله نقلیه در مکان های مختلف و در دیگر شهرها سازمان یافته، و در درجه اول در نزدیکی فرودگاه و یا مناطق شهرهای شلوغ واقع شده و اغلب توسط یک وب سایت ارائه می گردد که به صورت رزرو آنلاین یا رزرو خودرو حضوری و تلفنی می باشد.

 

 

اگر میخواهید به یک سفر بروید  و دوست دارید از سفر خود لذت ببرید و احساس آرامش کنید؟ برای خودرو شخصی شما نقصی به وجود آمده و شما نیاز به یک خودرو دارید؟ اجاره خودرو می تواند مشکل پیش آمده برای شما را حل کند. اگر شما نیاز به سفر از طریق جاده دارید و همچنین شما خودروی خود را در اختیار ندارید می توانید برای این سفر و  خودرو  اجاره نمایید. تا با خیال راحت از سفر خود لذت ببرید زیرا همانطور که میدانید بخش قابل توجه در مسافرت طی کردن مسیر و لذت بردن از مناظر تا رسیدن به مقصد میباشد.

 

همانطور که اطلاع داریداغلب مسافرت ها و بازدیدهای نوروزی در ایران توسط کرایه خودرو صورت میگیرد. کشور ایران با دارا بودن آب و هوایی متفاوت در هر قسمت این امکان را دارد که شما در فصول سرد به منطقه ای بروید که دمایی بالای 30 درجه دارد و در فصول گرم به منطقه ای بروید که دمایی زیر صفر دارد. یکی از بهترین انتخاب ها برای مسافرت، کرایه ماشین برای انجام سفرهای داخل کشور میباشد.

 

 

 

شرایط  و مدارک لازم برای اجاره خودرو :

ارائه و تحویل کارت شناسایی .

 

ارائه سند ملکی (و یا اجاره نامه به صورت موردی) در استان های تهران و البرز که به نام شخص اجاره کننده خودرو است.

 

ارائه چک بانکی و یا سفته به میزان 20% بیشتر از قیمت روز خودرو.

 

شرایط اجاره خودرو برای هموطنان ساکن در سایر شهرها و استان های کشور:

ارائه و تحویل کارت شناسایی .

 

ارائه و تحویل چک و یا سفته به میزان 20% بیشتر از مبلغ قیمت روز خودرو

 

ودیعه نقدی (میزان ودیعه بر اساس نوع خودرو متغیر است) . ( به صورت موردی بر اساس نوع خودرو انتخابی و … سند ملکی ، ضامن کاسب شاغل در تهران و یا کارمند رسمی دولتی دارای چک نیز مورد قبول است)

 

مبلغ اجاره خودرو بر اساس تعداد روز های مورد نظر.

 

شرایط اجاره ماشین برای افراد کارمند و شاغل دولتی و یا نظامی:

ارائه و تحویل کارت شناسایی

 

ارائه و تحویل گواهی عادی اشتغال به کار از محل خدمت.

 

ارائه و تحویل چک کارمندی به میزان 20% بیشتر از مبلغ قیمت روز خودرو

 

شما می توانید با اجاره خودرو همراه با خانواده یا دوستان خود به تمام نقاط ایران سفر نماید. شما از امروز می توانید تمام کارهای خود را برای سفر آماده کنید، تکنولوژی این کار را برای شما تا حد بسیار زیادی تسهیل کرده است، تنها با فشردن چند دکمه می توانید خواسته های خود را انجام دهید و بهترین برنامه ریزی را با توجه به نیاز خود ترتیب دهید.

 

 

 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ